zondag 24 mei 2015

Schilderijen voor project



Deze schilderijen van Pamiri kunstenaars kun je bemachtigen met een minimale(!) donatie van 500 euro, zie mijn projectpagina. Ze zullen waarschijnlijk ook onderdeel uitmaken van de expositie die ik na terugkomst in Nederland ga organiseren. Deze expositie is voornamelijk bedoeld om de kinderboekenillustraties die we gemaakt hebben aan een Nederlands publiek te tonen, maar het is daarnaast een mooie gelegenheid om te laten zien hoe prachtig Pamir is aan de hand van foto's en schilderijen.
En het meer abstractere werk van Sesh, waaronder de collage helemaal onderaan, vind ik zelf mooi, dus dat komt er misschien ook te hangen.

Zoals gezegd, maak je met een donatie al kans op een schilderij van mijn hand, dus als je van kunst houdt, en tegelijk graag wil bijdragen aan de educatie van kinderen in Pamir, dan is dit een goede gelegenheid.

In een volgende post zal ik nog wat meer vertellen over wat tijdens mijn project is gerealiseerd en over plannen die nog niet zijn uitgevoerd. Ik was de afgelopen dagen in meer afgelegen gebieden en daarom heeft mijn dagelijkse verslag wat vertraging opgelopen, maar ik zal de schade inhalen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten